دانلود اینترنت، ابزاری گارآمد در خدمت تبلیغات
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 38
اینترنت، ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات
چکیده
اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانهای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگیها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانههای سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع میپردازد که شامل تعریف تبلیغات اینترنتی، تاریخچه و روند آن از ابتدای پیدایش تا کنون، انواع و اشکال مختلف تبلیغات اینترنتی، و نیز مزیتها و محدودیتهای آن میباشد.
توضیح : این مقاله تلفیقی از دو مقاله (1)اینترنت؛ ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات (منتشر شده در شماره 10 ماهنامه دانش تبلیغات) و (2)تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها (سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت – 29 آذر لغایت 1 دیماه 1384) است که توسط نویسندگان منتشر شدهاند. به منظور جلوگیری از تکرار و هدایت سریعتر خوانندگان به سمت مطلب مورد نظر این تلفیق توسط سایت راهکار مدیریت انجام شده است.
کلیدواژه : تبلیغات؛ تبلیغات اینترنتی؛ بازاریابی؛ اینترنت
1- مقدمه
در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال میتوان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات فرآیند روشمند ارایه اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات به مشتریان و ترغیب و متقاعد کردن مؤثر مصرفکنندگان به خرید کالاها و خدمات میباشد (متولی 1372) و یا در تعریفی دیگر تبلیغات را، ارائه غیر شخصی اطلاعات که معمولاً برای آن پول پرداخت میشود و اغلب با هدف ترغیب برای خرید کالاها، خدمات و یا ایده از سوی افرادی مشخص و توسط رسانههای مختلف انجام میپذیرد، تعریف نمودهاند (تافلینگر 1996).
همان طور که در تعریف بالا اشاره شد، تبلیغات از طریق رسانههای مختلفی انجام میپذیرد که از آن جمله میتوان به روزنامهها، مجلات، رادیو، تلویزیون و ... اشاره نمود. چندی است که رسانهای جدید، یعنی اینترنت، به جمع رسانههای مورد استفاده تبلیغات اضافه شده است. رشد تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانههای سنتی، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده است. چرا که پس از گذشت 38 سال از پیدایش رادیو، تعداد استفادهکنندگان آن به 50 میلیون نفر رسید، تلویزیون 13 سال پس از پیدایش این حد نصاب را کسب کرد و اما اینترنت تنها با گذشت 4 سال توانسته به این حد نصاب دست پیدا کند (فاکس 1999). این مقاله به معرفی این نوع از تبلیغات و ویژگیهای آن میپردازد.
2- تعریف تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد (گائو و دیگران 2002). در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نمودهاند: نمایش دادن نامها وعلائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتهای (پایگاههای) پربیننده اینترنت، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید (سایت صدا و سیما 2002). در فرایند تهیه و اجرای تبلیغات اینترنتی، شرکتهای تبلیغاتی، ناشران اینترنتی1 ، تبلیغدهندگان2 (سازمانها و شرکتهای تولیدی و خدماتی) درگیرند.
3- تاریخچه تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی برای اولین بار و بصورت بنر در 27 اکتبر سال 1994 و در سایت هات وایر3 نمایش داده شد. زمانی که هات وایر متوجه شد که برای تبلیغات میبایست فضای محدودی را در نظر گرفت، بنرهای تبلیغاتی بوجود آمدند.
سایر محصولات :
دانلود اینترنت، ابزاری گارآمد در خدمت تبلیغات
دانلود اینترنت، ابزاری گارآمد در خدمت...
تحقیق در مورد اطلاعات قنات و کاربردهای آنتحقیق در مورد...
تحقیق درباره جایگاه و اهمیت نفت در اقتصاد ایرانتحقیق درباره جایگاه و اهمیت نفت...
دانلود ایمنی در برق عایق بندی قسمتهای برق دار ، ایجاد حسار و موانع 30 صدانلود ایمنی در...
تحقیق در مورد افغانسانتحقیق در مورد افغانسان...
تحقیق درباره جایگاه نفت در ایرانتحقیق درباره جایگاه نفت در...
پاورپوینت آب انبارپاورپوینت آب انبار...
دانلود ایمنی در برق 15 صدانلود ایمنی در برق...
سری اول وکتور آدمک کارتونیسری اول وکتور آدمک...
تحقیق درباره ثبت دامنهتحقیق درباره ثبت دامنه...
تحقیق در مورد اصفهانتحقیق در مورد اصفهان...
دانلود ایجاد شکل موج مربعی و مستطیلی با استفاده از مولتی ویبراتوردانلود ایجاد شکل موج مربعی...
پاورپوینت WPTraninigپاورپوینت WPTraninig...
تحقیق درباره ثباتهای انتقالیتحقیق درباره ثباتهای انتقالی...
سعادت در فلسفه اخلاق _ 28 ص وردسعادت در فلسفه اخلاق...
دانلود اومتدانلود اومت...
تحقیق درباره ثبات کنترل پورت موازیتحقیق درباره ثبات کنترل پورت موازی...
مقاله درباره اعتیاد ایدز و هپاتیت در زندانمقاله درباره اعتیاد ایدز و هپاتیت...
پاورپوینت What is ERPبرنامهریزی منابع سازمانی 46 اسلایدپاورپوینت What is ERPبرنامهریزی منابع سازمانی ...
بنر مسابقات فوتسال جام رمضانبنر مسابقات فوتسال جام...
تحقیق درباره تکنولوژی multi coreتحقیق درباره تکنولوژی multi core...
تحقیق درباره تکنولوژی کیبرد ها و چگونگی طرح بندی آنهاتحقیق درباره تکنولوژی کیبرد ها و...
دانلود انواع پستهای فشار قوی از نظر عملکرد1دانلود انواع پستهای...
تحقیق درباره تپولوژیتحقیق درباره تپولوژی...
پاورپوینت VOIPپاورپوینت VOIP...
دانلود انواع پستهای فشار قوی 68 صدانلود انواع پستهای...
تحقیق درباره توپولوژیتحقیق درباره توپولوژی...
تحقیق در مورد استان همدانتحقیق در مورد...
دانلود انواع پستهای فشار قوی 2دانلود انواع پستهای فشار...
تحقیق درباره توپو لوژی شبکه ارتباطی وطراحیتحقیق درباره توپو لوژی شبکه ارتباطی وطراحی...
دانلود انواع و عوامل مؤثر در انتخاب یک آرایش مناسب و بررسی رگولاتور نوع Buckدانلود انواع و عوامل مؤثر...
تحقیق درباره تولید ناخالص داخلیتحقیق درباره تولید ناخالص داخلی...
پاورپوینت The Bundle Of Computer Network Management Via SMSپاورپوینت The Bundle Of Computer Network...
تحقیق درباره تولید ناب 2تحقیق درباره تولید ناب 2...
دانلود انواع نیروگاه های برق در ایراندانلود انواع نیروگاه های برق در...
تحقیق در مورد استان لرستانتحقیق در مورد استان لرستان...
پاورپوینت SWF پروژه درس گرافیک کامپیوترپاورپوینت SWF پروژه درس گرافیک کامپیوتر...
تحقیق درباره تولید نا خالص ملیتحقیق درباره تولید نا خالص ملی...
دانلود انواع نیروگاه هادانلود انواع نیروگاه ها...
سیمان تهرانسیمان تهران...
تحقیق درباره تولید اعداد رندمتحقیق درباره تولید اعداد رندم...
پاورپوینت SQL Serverپاورپوینت SQL Server...
دانلود انواع نیروگاهای تولید برق در ایراندانلود انواع نیروگاهای تولید برق...
تحقیق درباره تولید نابتحقیق درباره تولید ناب...
تحقیق درباره تولید علم و ضرورتهای اساسی نهادینه سازی آن جهت ارائه به کنگرة بینالمللی تولید علم و جنبش نرمافزتحقیق درباره تولید علم و ضرورتهای اساسی...
دانلود انواع نیروگاهای تولید برق در 02ایراندانلود انواع نیروگاهای تولید برق...
پاورپوینت؛ خلیج فارسپاورپوینت؛ خلیج فارس...
تحقیق در مورد استان خراسان رضویتحقیق در مورد استان...
تحقیق درباره توضیح مختصری درباره شکتهای سهامی عامتحقیق درباره توضیح مختصری درباره...
دانلود انواع مقرهدانلود انواع مقره...
دانلود پاورپوینت تعریف تقارندانلود پاورپوینت Nanoparticulate Drug Delivery Systems
دانلود پاورپوینت Shaping Nanowire Tapers… With A CO2 Laser Powered Micro-Furnace
دانلود پاورپوینت The Muscular System
دانلود پاورپوینت آزمایشگاه مبانی شیمی آلی
دانلود پروژه نقشه برداری (پیمایش)
دانلود مقاله فلسفه ویتگنشتاین
دانلود کتاب چرا Visual Basic ؟
دانلود پاورپوینت حالت های ماده و چگالی آن
دانلودپروژه دانش ژنتیک (زادشناسی)
دانلود پاورپوینت واقعیت درمانی (نظریه انتخاب)
دانلود پاورپوینت حالت های ماده و چگالی آن
کلمات کلیدی :انجام میzwnj پذیر تعریف تبلیغات اینترنتی اینترنت ابزاری گارآم انلو اینترنت ابزاری تبلیغات اینترنتی رسانهzwnj های این مقاله تعریفی یگر خری کالاها میzwnj توان یگر تبلیغات انجام میzwnj تبلیغات میzwnj اینترنت اینترنتی رسانهzwnj تعریف اشاره
- ۹۶/۰۸/۰۹