ctosay

  • ۰
  • ۰

دانلود اینترنت، ابزاری گارآمد در خدمت تبلیغات

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 38

اینترنت، ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات

چکیده

اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه‌ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی‌ها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانه‌های سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع می‌پردازد که شامل تعریف تبلیغات اینترنتی، تاریخچه و روند آن از ابتدای پیدایش تا کنون، انواع و اشکال مختلف تبلیغات اینترنتی، و نیز مزیتها و محدودیتهای آن می‌باشد.

توضیح : این مقاله تلفیقی از دو مقاله (1)اینترنت؛ ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات (منتشر شده در شماره 10 ماهنامه دانش تبلیغات) و (2)تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها (سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت – 29 آذر لغایت 1 دی‌ماه 1384) است که توسط نویسندگان منتشر شده‌اند. به منظور جلوگیری از تکرار و هدایت سریعتر خوانندگان به سمت مطلب مورد نظر این تلفیق توسط سایت راهکار مدیریت انجام شده است.

کلیدواژه : تبلیغات؛ تبلیغات اینترنتی؛ بازاریابی؛ اینترنت

1- مقدمه

در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال می‌توان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات ‌فرآیند روشمند ارایه‌ اطلاعات‌ مناسب‌ در مورد کالاها و خدمات‌ به‌ مشتریان‌ و ترغیب‌ و متقاعد کردن‌ مؤ‌ثر مصرف‌‌کنندگان‌ به‌ خرید کالاها و خدمات می‌باشد (متولی 1372) و یا در تعریفی دیگر تبلیغات را، ارائه غیر شخصی اطلاعات که معمولاً برای آن پول پرداخت می‌شود و اغلب با هدف ترغیب برای خرید کالاها، خدمات و یا ایده از سوی افرادی مشخص و توسط رسانه‌های مختلف انجام می‌پذیرد، تعریف نموده‌اند (تافلینگر 1996).

همان طور که در تعریف بالا اشاره شد، تبلیغات از طریق رسانه‌های مختلفی انجام می‌پذیرد که از آن جمله می‌توان به روزنامه‌ها، مجلات، رادیو، تلویزیون و ... اشاره نمود. چندی است که رسانه‌ای جدید، یعنی اینترنت، به جمع رسانه‌های مورد استفاده تبلیغات اضافه شده است. رشد تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانه‌های سنتی، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده است. چرا که پس از گذشت 38 سال از پیدایش رادیو، تعداد استفاده‌کنندگان آن به 50 میلیون نفر رسید، تلویزیون 13 سال پس از پیدایش این حد نصاب را کسب کرد و اما اینترنت تنها با گذشت 4 سال توانسته به این حد نصاب دست پیدا کند (فاکس 1999). این مقاله به معرفی این نوع از تبلیغات و ویژگی‌های آن می‌پردازد.

2- تعریف تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد (گائو و دیگران 2002). در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نموده‌اند: نمایش دادن نامها وعلائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتهای (پایگاههای) پربیننده اینترنت، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید (سایت صدا و سیما 2002). در فرایند تهیه و اجرای تبلیغات اینترنتی، شرکتهای تبلیغاتی، ناشران اینترنتی1 ، تبلیغ‌دهندگان2 (سازمانها و شرکتهای تولیدی و خدماتی) درگیرند.

3- تاریخچه تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی برای اولین بار و بصورت بنر در 27 اکتبر سال 1994 و در سایت هات وایر3 نمایش داده شد. زمانی که هات وایر متوجه شد که برای تبلیغات می‌بایست فضای محدودی را در نظر گرفت، بنرهای تبلیغاتی بوجود آمدند.









سایر محصولات :
دانلود اینترنت، ابزاری گارآمد در خدمت تبلیغات

دانلود اینترنت، ابزاری گارآمد در خدمت...

تحقیق در مورد اطلاعات‌ قنات‌ و کاربردهای‌ آن‌

تحقیق در مورد...

تحقیق درباره جایگاه و اهمیت نفت در اقتصاد ایران

تحقیق درباره جایگاه و اهمیت نفت...

دانلود ایمنی در برق عایق بندی قسمتهای برق دار ، ایجاد حسار و موانع 30 ص

دانلود ایمنی در...

تحقیق در مورد افغانسان

تحقیق در مورد افغانسان...

تحقیق درباره جایگاه نفت در ایران

تحقیق درباره جایگاه نفت در...

پاورپوینت آب انبار

پاورپوینت آب انبار...

دانلود ایمنی در برق 15 ص

دانلود ایمنی در برق...

سری اول وکتور آدمک کارتونی

سری اول وکتور آدمک...

تحقیق درباره ثبت دامنه

تحقیق درباره ثبت دامنه...

تحقیق در مورد اصفهان

تحقیق در مورد اصفهان...

دانلود ایجاد شکل موج مربعی و مستطیلی با استفاده از مولتی ویبراتور

دانلود ایجاد شکل موج مربعی...

پاورپوینت WPTraninig

پاورپوینت WPTraninig...

تحقیق درباره ثباتهای انتقالی

تحقیق درباره ثباتهای انتقالی...

سعادت در فلسفه اخلاق _ 28 ص ورد

سعادت در فلسفه اخلاق...

دانلود اومت

دانلود اومت...

تحقیق درباره ثبات کنترل پورت موازی

تحقیق درباره ثبات کنترل پورت موازی...

مقاله درباره اعتیاد ایدز و هپاتیت در زندان

مقاله درباره اعتیاد ایدز و هپاتیت...

پاورپوینت What is ERPبرنامه‌ریزی منابع سازمانی 46 اسلاید

پاورپوینت What is ERPبرنامه‌ریزی منابع سازمانی ...

بنر مسابقات فوتسال جام رمضان

بنر مسابقات فوتسال جام...

تحقیق درباره تکنولوژی multi core

تحقیق درباره تکنولوژی multi core...

تحقیق درباره تکنولوژی کیبرد ها و چگونگی طرح بندی آنها

تحقیق درباره تکنولوژی کیبرد ها و...

دانلود انواع پستهای فشار قوی از نظر عملکرد1

دانلود انواع پستهای...

تحقیق درباره تپولوژی

تحقیق درباره تپولوژی...

پاورپوینت VOIP

پاورپوینت VOIP...

دانلود انواع پستهای فشار قوی 68 ص

دانلود انواع پستهای...

تحقیق درباره توپولوژی

تحقیق درباره توپولوژی...

تحقیق در مورد استان همدان

تحقیق در مورد...

دانلود انواع پستهای فشار قوی 2

دانلود انواع پستهای فشار...

تحقیق درباره توپو لوژی شبکه ارتباطی وطراحی

تحقیق درباره توپو لوژی شبکه ارتباطی وطراحی...

دانلود انواع و عوامل مؤثر در انتخاب یک آرایش مناسب و بررسی رگولاتور نوع Buck

دانلود انواع و عوامل مؤثر...

تحقیق درباره تولید ناخالص داخلی

تحقیق درباره تولید ناخالص داخلی...

پاورپوینت The Bundle Of Computer Network Management Via SMS

پاورپوینت The Bundle Of Computer Network...

تحقیق درباره تولید ناب 2

تحقیق درباره تولید ناب 2...

دانلود انواع نیروگاه های برق در ایران

دانلود انواع نیروگاه های برق در...

تحقیق در مورد استان لرستان

تحقیق در مورد استان لرستان...

پاورپوینت SWF پروژه درس گرافیک کامپیوتر

پاورپوینت SWF پروژه درس گرافیک کامپیوتر...

تحقیق درباره تولید نا خالص ملی

تحقیق درباره تولید نا خالص ملی...

دانلود انواع نیروگاه ها

دانلود انواع نیروگاه ها...

سیمان تهران

سیمان تهران...

تحقیق درباره تولید اعداد رندم

تحقیق درباره تولید اعداد رندم...

پاورپوینت SQL Server

پاورپوینت SQL Server...

دانلود انواع نیروگاهای تولید برق در ایران

دانلود انواع نیروگاهای تولید برق...

تحقیق درباره تولید ناب

تحقیق درباره تولید ناب...

تحقیق درباره تولید علم و ضرورتهای اساسی نهادینه سازی آن جهت ارائه به کنگرة بین‌المللی تولید علم و جنبش نرم‌افز

تحقیق درباره تولید علم و ضرورتهای اساسی...

دانلود انواع نیروگاهای تولید برق در 02ایران

دانلود انواع نیروگاهای تولید برق...

پاورپوینت؛ خلیج فارس

پاورپوینت؛ خلیج فارس...

تحقیق در مورد استان خراسان رضوی

تحقیق در مورد استان...

تحقیق درباره توضیح مختصری درباره شکتهای سهامی عام

تحقیق درباره توضیح مختصری درباره...

دانلود انواع مقره

دانلود انواع مقره...

دانلود پاورپوینت تعریف تقارن
دانلود پاورپوینت Nanoparticulate Drug Delivery Systems
دانلود پاورپوینت Shaping Nanowire Tapers… With A CO2 Laser Powered Micro-Furnace
دانلود پاورپوینت The Muscular System
دانلود پاورپوینت آزمایشگاه مبانی شیمی آلی
دانلود پروژه نقشه برداری (پیمایش)
دانلود مقاله فلسفه ویتگنشتاین
دانلود کتاب چرا Visual Basic ؟
دانلود پاورپوینت حالت های ماده و چگالی آن
دانلودپروژه دانش ژنتیک (زادشناسی)
دانلود پاورپوینت واقعیت درمانی (نظریه انتخاب)
دانلود پاورپوینت حالت های ماده و چگالی آن

کلمات کلیدی :انجام میzwnj پذیر تعریف تبلیغات اینترنتی اینترنت ابزاری گارآم انلو اینترنت ابزاری تبلیغات اینترنتی رسانهzwnj های این مقاله تعریفی یگر خری کالاها میzwnj توان یگر تبلیغات انجام میzwnj تبلیغات میzwnj اینترنت اینترنتی رسانهzwnj تعریف اشاره
  • ۹۶/۰۸/۰۹
  • فصل هنری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی